Masáže

Našim klientům nabízíme tyto druhy masáží:

Rehabilitační masáže

Rehabilitační masáže – ty předepisuje rehabilitační lékař a jsou nejstarší formou terapie. Vhodnou masírovací technikou léčíme svaly a tkáně poškozené při zranění. Provádíme je i u pacientů s Bechtěrevovou chorobou, neboť zmírňují bolest, zlepšují krevní oběh a uvolňují napětí ve svalech. Masáže mají pro člověka obrovský význam, protože ovlivňují celkový stav organismu. Účinek přinášejí masážní hmaty na ztuhlá místa svalové tkáně, pravidelným masírováním se nám úspěšně daří takovéto zatvrdliny odstranit. Masáž má vliv i na nervovou soustavu, neboť má uklidňující účinky a pacientům přináší uvolnění.

Kranio

Kranio – sakrální terapie – je jemná energetická metoda. Je typem masáže, která přináší naprosté uvolnění, ale především je preventivní metodou, kterou doporučujeme dospělým i dětem, protože dovede odstranit širokou škálu potíží zejména psychosomatického původu. Po pravidelném docházení, po dobu asi třech týdnů, naši klienti po této masáži pociťují jednak zvýšené sebevědomí a především dovedou mnohdy využít i svůj skrytý potenciál. Stačí pouhých 60 – 90 minut a budete se cítit jako nový a vyrovnaný člověk.

Shiatsu masáže

Shiatsu masáže – je původem japonská terapie, je vhodná pro všechny věkové kategorie. Provádí se vyvíjením tlaku na body akupunktury s cílem uvést do rovnováhy tělesnou energii. Vhodné je tuto metodu používat v době, kdy Vaše tělo je oslabené, účinky shiatsu utuží Vaše zdraví, neboť jsou stimulovány svaly, klouby lymfatický i krevní oběh, dojde k posílení funkcí vnitřních orgánů, získáte potřebu více myslet a uvažovat. Tato metoda má hluboce relaxační a uklidňují účinky.

Medová masáž

Medová masáž – zde využíváme sílu včelího medu přímo na lidský organismus, je to detoxikační metoda, při které dochází k  odstraňování toxinů z těla. Ty vyplavou na povrch kůže a jsou dobře rozpoznatelné od aplikovaného medu. Med při této terapii má hlavně antibakteriální protizánětlivé účinky, podporuje trávení, posiluje nervovou soustavu a imunitní systém, dodá Vašemu tělu potřebnou energii. Má mimořádné účinky i při bolestech hlavy, depresích, při stavech slabosti vyvolávaných stářím, při chronickém únavovém syndromu, artróze a podobně.

Čokoládová masáž

Čokoládová masáž čili čokoterapii naši klienti využívají jako prostředek proti zimní depresi, stresu a špatné náladě. Vůně a dotek čokolády dodává tělu vitalitu a výrazně omlazuje pokožku. Čokoláda dovede stimulovat v mozku tvorbu dopamínu, uvolňovat endorfiny a serotonin, které se příznačně nazývají hormony štěstí. Díky čokoládě pronikají do pokožky také potřebné vitamíny a minerály. Po této masáži bude Vaše pokožka nádherně vyhlazená a ošetřená. Naše klientky ji využívají i jako doplněk anticelulitidního programu. Čokoterapie má velmi příznivé účinky na činnost srdce a významně podporuje detoxikaci organismu.

Hůlková masáž

Hůlková masáž, je vhodná pro odstranění celulitidy, je to v podstatě lymfatická masáž prováděná bambusovými hůlkami a teplým bambusovým olejem. S předem nahřátými hůlkami se tělo masíruje speciálními pohyby hůlek, stimulují se především svaly, což podporuje pohyb lymfy. Pohyb lymfy v cévách zajišťuje pohyb kosterního svalstva. Pohybový lymfatický systém má tři hlavní body, přes které je lymfa vedena do lymfatického systému a těmi jsou podpaží, přední strana krku a klíční kost. Bambusovými tyčemi promasírujeme celé Vaše tělo, k tomu používáme tyče různých velikostí, od těch nejmenších na obličej a chodidla až po ty větších rozměrů používané na zádové svaly,  horní a dolní končetiny. Tato metoda přináší blahodárné účinky při uvolnění svalů a psychického napětí. Má mimořádné relaxační a uklidňující účinky.

Aroma masáže

Aroma masáže – je mezi klienty velmi oblíbená relaxační aromatická masáž, která má léčivé účinky z působení éterických olejů, posiluje imunitu organismu, odstraňuje stres a ulevuje při fyzické a psychické zátěži. Po masáži je vhodné hodně pít minerální vody, nedoporučujeme ale ten den koupel a to z důvodu, aby éterické oleje mohly co nejdéle působit nejen na Vaši pokožku, ale i na celý organismus.

Masáž horkými kameny

Masáž horkými kameny – tato masáž urychlí regeneraci Vašich tkání, uvolní ztuhlé svaly, odstraní blokády a svalové spasmy. Masáž provádíme teplými lávovými kameny, které jsou ohřáté na 40-50 st. C. V prvních okamžicích nejprve ucítíte velké teplo, to ale rychle zmizí a vystřídá ho příjemném teplo, které Vás uklidní a dostaví se celkové uvolnění a duševní pohoda. Lávová masáž Vám pomůže zbavit se bolestí krční páteře i bolestí zad, blahodárně působí na kloubní onemocnění a stimuluje krevní oběh.

Indická masáž hlavy

Indická masáž hlavy – technika této masáže spočívá v kombinaci použití akupresurních bodů s tradičními dotykovými technikami, jako je hnětení, válení, poklepy a hlazení. Tato masáž zapůsobí na celý Váš organismus. Kromě hlavy ošetří i ostatní partie Vašeho těla, ve kterých se ukládá napětí. Tím dochází k odstranění stresu, bolestí hlavy, bolesti krčních svalů ale i očí.

Masáž provádíme v sedě i v leže, podle toho, která poloha klientům lépe vyhovuje. Tradiční indická masáž hlavy je efektivní terapie, která uvolňuje velké množství endorfinů, což se dozajista projeví na Vaší náladě.

Baňkování

Baňkování – je vakuová podtlaková masáž, při které se pomocí baněk o různých velikostech vytváří podtlak, který rozbíjí tukové buňky. Baňky jemně masírují pokožku, dobře jí prokrví, jakmile vznikne podtlak, dojde k narušení tukových buněk a ty se lymfatickým procesem vyplaví z těla ven, pokožka je dobře prokrvená, okysličená a postupně se zbavuje tukových zásob. Pozitivní vliv této terapie poznáte již po třech kůrách, kdy se pokožka stává pevnější, hladší a bez nevzhledných dolíčků. Metodu baňkováním klienty využívají kromě problémů s celulitidou, především při dlouhodobé a jednostranné zátěži nohou, kdy jim nohy začínají otékat, kdy mají potřebu zpevnit svalstvo na hýždích, stehnech či břichu.